მეშვიდე დღის რეფლექსია-გავეცანით დოკუმენტებს, რომლებიც შეაფასებს სწავლის პროცესს, ჯგუფური მუშაობის რუბრიკებს,თანატოლთა უკუკავშირის ფორმებს, თვითშეფასების ფორმებს,შევავსეთ შეფასების დროის ჩარჩო.შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასება.დღევანდელ დღეს დავფიქრდი იმაზე თუ რა დროს და რა მიზნით ვიყენებ შეფასებებს. პროექტზე მუშაობა შრომეტევადია,მაგრამ საინტერესო.
მერვე დღის რეფლექსია-გავეცანით სამუშაო გეგმას.ვიმუშავეთ დიფერენცირებული სწავლების კითხვარზე და გავეცანით დიფერენცირებული სწავლების დამხმარე რესურსებს.რაც დაგვეხმარება მოსწავლემ მარტივად,დამოუკიდებლად,ადვილად შეასრულოს დავალება.ვისაუბრეთ მენეჯმენტზე ,მასწავლებელმა როდის რა უნდა გააკეთოს.ფასილიტაციაზე-რომელიც ეხმარება მოსწავლეს გაიაზროს და იფიქროს მეტი თემასთან დაკავშირებით.
Comments
Post a Comment